نصب دوربین مداربسته در تجریش کالا بست
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نکات مهم در انتخاب دوربین دوربین های دام و تورت (Turret) هر دو از انواع دوربین های داخلی هستند و ظاهر آنها بسیار مناسب نصب دوربین مداربسته در مکان های سقف دار است. ممکن است دوربین دام را در محیط های بیرونی نیز ببینید. اگر دوربین های دام دارای استانداردهای حفاظتی مناسب باشند می توانند در محیط های بیرونی نیز نصب شوند. نوع خرید دوربین مداربسته در تجریش علاوه بر از جهت شکل ظاهری، بیرونی بودن یا داخلی بودن باید از نظر لنز و وضوح تصویر نیز انتخاب شود.

انواع دوربین دوربین مداربسته قرار است در چه مکانی نصب شود؟ آیا تصاویر در منطقه ای عریض مورد نظر است یا باریک (مانند راهرو و سالن های ارتباطی اتاق ها)؟ جزئیات در دور اهمیت دارند یا در نزدیکی دوربین؟ با پاسخ به این سوالات می توانید نوع لنز را که واید باشد، ثابت باشد و یا متغیر، تعیین کنید. لنزهای ثابت یک زاویه دید ثابت و بدون تغییر را ارائه می دهند. لنزهای وریفوکال قابلیت تغییر در زاویه دید و در نتیجه امکان زوم و بزرگنمایی را فراهم می کنند. نمونه تصویر لنز دوربین مداربسته 4mm نمونه تصویر لنز دوربین مداربسته وضوح تصویر از ویژگی های مهم دوربین مداربسته است که مکان نصب دوربین مدار بسته از عوامل موثر بر میزان آن است. هر چه عددی که با مگاپیکسل به دوربین نسبت می دهند بیشتر باشد دوربین وضوح بیشتری از صحنه را به تصویر می کشد. دوربین های مداربسته از 1، 2، 3، 4، 5، 6 و 8 مگاپیکسل رایج ترین دوربین مداربسته در بازار هستند. دوربین های 12 مگاپیکسلی نیز طراحی و تولید شده اند که در صورت ضرورت می توانید از آنها تهیه کنید. زیرا دوربین های 8 مگاپیکسلی یا 4K نیز وضوح بالایی دارند و تصاویر با کیفیت فوق العاده ای ارائه می شوند.

نصب دوربین مداربسته در نقاط تعیین شده هنگام نصب فقط باید دقت کنید که انتخاب محل قرارگیری یکی از حساس ترین مراحل  نصب دوربین مداربسته در تجریش است. چرا که اگر دوربین در نقطه مناسبی نصب نشود، حتی اگر دوربین دارای قابلیت های ویژه و فراوانی باشد کارایی آن پایین می آید. دوربین باید در ارتفاع و محلی قرار گیرد که بیشترین زاویه دید و کمترین نقطه کور را داشته باشد. همچنین باید در محل باشد که سارقین نتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: